|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråden #8Sønnen min var på hyttetur med en kompis en gang, og kompisen LA tallerknene flatt i glass-skuffen. Han ante ikke at de skulle stå oppreist, nederst.
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #8
Mannen min gjør stadig dette, med lokkene til plastboksene (som vi bruker til matrester m.m.). Skjønner ikke hvorfor i alle dager han gjør det. For det første tar de jo opp halve skuffen, for det andre er de slik utformet at det blir liggende vann oppå dem, siden de har en liten kant rundt. Stilles de på høykant nede, sammen med tallerkenene tar de mye mindre plass og blir helt tørre. Jeg gidder ikke å kommentere det, jeg bare flytter på dem når jeg ser det. Men jeg skjønner virkelig ikke poenget.
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Mener dere dette seriøst? Jeg blir litt satt ut av sånt. Jeg er tydeligvis skikkelig streng, for selv unge middagsgjester blir bedt om å rydde etter seg selv hjemme hos oss (typ: alle tar egen tallerken, glass og bestikk inn i maskina) og de ser ut til å klare det fint. Noen blir litt overrasket over at vi har en tredje bestikkskuff aller øverst, men det kan jeg skjønne hvis man er vant til "kurv" i første skuff.
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Helt seriøst, og jeg er ikke forundret på en flekk, det er høyt servicenivå i heimen.
|
|
#5 |
|
Shake it out!
|
Jeg kjenner en voksen mann som ikke kunne skru på oppvaskmaskinen. Helt seriøst. Eksen min måtte vise han hvordan han gjorde det en gang han har der (og jeg var ute med kona, som tydeligvis var den som alltid gjorde det). Eksen min var dypt sjokka over hvor hjelpeløs det var mulig å være. Samme mann sorterte ut alt rosa godteri fra sønnenes Halloween-poser også, så han var muligens ekstremt opptatt av tradisjonelle kjønnsroller (og så homofob at han garantert er homofil tenker jeg).
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|