|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Betente lokalpolitiske konflikter/uenigheterDen eneste greia som verserer i media her, er at folk ikke respekterer matjord. Jeg bor i en by som er spesiell fordi det er flere større jordbruksareal mer eller mindre midt i byen, og særlig en plass har det blitt etablert en sti tvers over et jorde. Skilt blir ikke respektert. Nå i vår satte 4H opp fine skilt, som ble ødelagt etter få dager.
|
|
|
#2 |
|
Rockesøster
|
Sv: Betente lokalpolitiske konflikter/uenigheter
Parkering i sentrum.
|
|
|
#3 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Er det så betent, altså? Jeg engasjerer meg ikke – prøver å bruke sentrum mest mulig foran CN, og synes det er helt uproblematisk å betale for parkering. Skjønner ikke at folk hisser seg opp over det.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Betente lokalpolitiske konflikter/uenigheterFor tiden er det ikke så mye, men det var en del år med mye pengebruk av kommunen og påfølgende eiendomsskatt som ikke folk var spesielt glad for. Skal sies at vi fikk et veldig fint flerbrukshus i sentrum av det og det var en virkelig oppgradering og noe som jeg tror mange har hatt glede av, men det kostet. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Rockesøster
|
Kanskje det er på grunn av at jeg kjenner flere av de næringsdrivende som fronter denne saken at jeg opplever det betent, mye parkering i monitor hos meg.
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Sv: Betente lokalpolitiske konflikter/uenigheterVindkraftverk er veldig betent. Men ellers ... tja, hele AP er et skikkelig vepsebol (og da snakker jeg ikke bare om Trond Giske)
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|