Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Grønnsakstråd 2021

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-21, 21:26   #10
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2021

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Har du gjødslet med økologisk gjødsel? Det var en del styr rundt det i fjor, da noen fant ut at det var reststoffer i en del økologisk gjødsel som tok livet av tomatplanter. Jeg leste mest om det hos svenske instaprofiler, men det kan jo fort være samme problem her.

Nei. Ikke enda. Bare vanlig gjødsel, sånn jeg bruker inne. Jeg har det økologiske som jeg bruker ute. Men de har jeg hatt i flere år før det problemrt samme flaska altså, men den er ikke tatt i bruk enda.

Brukt annen jord enn før, kjøpte torvfri heller enn vanlig plantejord men ellers gjort alt som vanlig. Bortsett fra sådd mindre. Men at ALLE skulle ta kvelden var uventet.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.