|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Klar
|
Sv: Dagkrem med faktor, hva liker du best?Jeg har nettopp brukt en formue på to ulike Dermaoogica- dagkremer med hhv faktor 30 og 50. De er på vei i posten nå. Håper noen jumper inn og anbefaler dem. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() ![]() |
Sv: Dagkrem med faktor, hva liker du best?
Jepp! Kan anbefale Dermalogica! Dette er et merke jeg stadig vender tilbake til. Jeg bruker nå en med spf 30, tror den heter Specter eller noe lignende. Veldig fornøyd med den |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Klar
|
Specter er en av dem jeg har bestilt. Tenkte bruke den til hverdags, og den med 50 på solskinnsdager. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har alltid hørt at dagkrem med faktor bare er å anse som en ekstrabeskyttelse og at man må bruke spesiell solkrem (i tillegg) om man virkelig vil være beskyttet. Solkrem har som oftest en annen konsistens i tillegg til at man skal bruke mer produkt enn det man ville gjort med en dagkrem, samt smøre seg spesifikt en gang til når man skal ut i solen, altså at det ikke er nok å ta på en dagkrem med faktor om morgenen og så være ute hele dagen. Jeg er nazi på solkrem både fordi jeg vil skåne huden og fordi jeg bruker produkter (serum etc.) med syrer og derfor vil være ekstra forsiktig. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor kjøper man Dermalogica? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Dagkrem med faktor, hva liker du best?Takk, Izzi! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Dagkrem med faktor, hva liker du best?Nå er det Murad, men liker også Exuviance, Khiels, LRP med litt farge som jeg kan huske å ha brukt.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|