Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Et spørsmål ang. Wordfeud

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-21, 08:40   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et spørsmål ang. Wordfeud

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg har et spørsmål jeg også.

Jeg ser det er flere som spiller her inne og lurer på hva som er kutymen. Jeg har gjerne 3-4 brett gående samtidig, men jeg sitter ikke å spiller HELE tiden. Ett brett kan vare fra 1 - 3 dager, legges jevnt og trutt. Men så lurer jeg på hva som er forventet. Jeg vil jo ikke være irriterende fraværende. Spiller dere samme brett over flere dager? Eller fullfører dere når dere først har startet?

Det kan ta lang eller kort tid. Hvis det er jeg som inviterer, har jeg ingen forventninger til tempo hos motstander - det kan jo hende at vedkommende hadde noen travle dager og det egentlig ikke passet så godt å spille. Hvis det var motstander som inviterte meg, derimot, ville jeg kanskje synes det var litt rart om det tok dager mellom hvert trekk - men ingen stor irritasjon.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.