|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Venninnen min hadde strikket seg en topp som jeg ikke helt klarte å bestemme meg for om jeg likte eller ikke. Før jeg plutselig bare MÅTTE ha den. |
![]() |
![]() |
#2 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg har planer om at dette skal bli en Sunday Sweater i løpet av påsken https://www.sandnesgarn.no/garn/peti...-dobbel-sunday i fargen Eucalyptus
#3 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?
Åhh! Den var lekker!
#4 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Festlig.
#5 |
--
|
Veldig fin! Står det noe sted hvilke farger som er brukt på det bildet? Er så dårlig på å finne frem sånne kombinasjoner selv... |
![]() |
![]() |
#6 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne har jeg fundert på i et år, og i vinterferien satte jeg igang. Full av pågangsmot kvesset jeg strikkepinnene for første gang på tja, 25 år. Gikk fort og greit å strikke den. Jeg bare glemte at jeg strikker innmari fast, og så var jeg litt raus på måling av stripene. Så det ble en sånn 90-talls topp som gikk til 5 cm over navlen. |
![]() |
![]() |
#7 |
© All rights reserved
|
Takk for advarsel. Jeg tror jeg kommer til å strikke den i lang modell (en stripe mer), men må se når jeg nærmer meg. |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|