Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilket godteri er egentlig særnorsk (og smaker godt)?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-21, 18:08   #26
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket godteri er egentlig særnorsk (og smaker godt)?

Ok, tusen takk for hjelp alle sammen!

Nå har jeg vært på handletur, og har fylt opp med masse greier. Det ble til at jeg kjøpte et DIGERT egg til hele familien (det største de har på Nille), og ett mindre egg til hver av jentene, som fikk plass oppi dette, sammen med en masse greier til alle. I det store fellesegget ble det, i tillegg til de to mindre eggene, 200g-plater med Freia Melkesjokolade og Firkløver, en liten eske med fænsisjmænsi håndlaget sjokolade fra Jentene på Tunet, som liksom skal se ut som nordlys, poser med Laban seigmenn, Bamsemums, Smørbukk, Nidar påskemarsipan, to små pakker med noe oppskåret spekepølse av elg, med ulikt krydder, noen multedrops (som sikkert smaker fælt), en boks med Øl-sprøtt, en pakke Gjendekjeks, en boks med Stabburet leverpostei og en med makrell i tomat (min venninne elsker det), og diverse annet småtteri.

I hvert av jentenes egg fikk jeg plass til en liten solkrem og leppepomade med solfaktor, en pose frø (markjordbær), en boks Solo, en liten smurt lefse, noen småsjokolader (melkesjokolade, kvikklunsj, firkløver), en kjærlighet, og en tyggegummipakke.

Det er ganske tungt og kommer sikkert til å koste ei formue å sende, men gøy da. Vi kom aldri så langt at vi fikk kjøpt julegaver til dem i år, men vi fikk fra dem, så da bli det dette i stedet.

Sist redigert av My : 14-03-21 kl 12:14.
My er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:00.