|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år
Det er 200 sider igjen + at jeg kan nok ha lest litt fort. MEN det som irriterer meg er at dette kan ALLE lese. Hva med litt lesing fra journalister? (og det er spesielt rart fordi de store mediahusene har hatt flott - virkelig flott - gravejournalistikk på mange områder. Siste jeg la merke til var e-helse direktoratet og bruken av pwc. Er det egne A- og B-lag, eller?)
|
|
|
#3 |
|
|
Nuh. Det er lettere å lage overfladisk artikkel med clickbait headline enn å lese 200 sider. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Baneheiasaken etter snart 20 årJeg har brukt bivirkningsdagen min til å se dokumentaren. Og blir jo litt betenkt over politiarbeidet i saken slik det blir fremstilt. Har ikke lest noen dokumenter.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er noe med at politiets arbeid helt generelt ikke står seg særlig godt 20-30 år etter. Syns det er slik i sak etter sak når man går etter dem med dagens øyne. Alt fra avhørsmetoder til sporsikring. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|