|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Baneheiasaken etter snart 20 årDette er vel ein type drap som det er vanskelig å sjå for seg at var planlagt, ja.
|
|
|
#4 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år
JHA er observert rundt stampe 3 dagen/kvelden før og blir oppfattet som forvirret. Han gjemte seg b.la mellom doene som står ved stampe 3. Vitne har uttalt at han tenkte "Nå tørner det snart for han".
|
|
|
#5 |
|
Klar
|
Ah. Alene? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
~~~~~~~
|
Ja.
|
|
|
#7 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Baneheiasaken etter snart 20 årEr alternativet at JHA har gjort det alene, hvis VK skulle vise seg å ikke ha noe med det å gjøre? Jeg «håper» VK er skyldig fordi det er forjævlig om en skyldig person har gått fri i alle disse årene. Men om han andre sto for forbrytelsen alene, får vi håpe sannheten kommer fram. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Ja, det er jo et alternativ. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Baneheiasaken etter snart 20 årJeg er veldig spent på hva som kommer til å skje fremover. Om Kristiansen blir løslatt nå en av dagene, og om det blir ny rettssak eller ikke. Jeg håper inderlig at det blir en ny rettssak, men tror at det er mange spøkelser i skapet som mange ønsker at ikke kommer frem. Jeg håper inderlig at det blir en ny sak i retten. Jeg, og jeg tror stadig flere med meg, har et behov for å få dette belyst på ny. Enten bli overbevist om at påtalemakten hadde sitt på det tørre den gangen, eller - hvis ikke - få vite hvordan det kunne gå så veldig galt. Jeg ser et stort behov for å få den andre siden på banen nå, det som ikke er såkalt "Kristiansens støttespillere". |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|