Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Innekatt og kattedo

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-21, 19:44   #1
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Innekatt og kattedo

Du vil helt klart ha do med lokk og filter så det ikke lukter så mye. Vi bruker også Everclean klumpesand (med lavenderlukt) og den er super. Har prøvd ymse annet innimellom men det er den beste jeg har funnet.

Gammel 17-02-21, 21:00   #2
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Vi har et slikt skap fra Trixie, er veldig fornøyd med det. Og bruker krystallsanden fra Europris, har testet litt ulike typer, men denne tar lukta best, synes jeg. Men det er jo smak og behag.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_20210217_195558.jpg (58,6 KB, 14 visninger)
Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-21, 07:47   #3
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Du vil helt klart ha do med lokk og filter så det ikke lukter så mye. Vi bruker også Everclean klumpesand (med lavenderlukt) og den er super. Har prøvd ymse annet innimellom men det er den beste jeg har funnet.

Jeg kan skrive under på alt dette. Vi har utekatt, men han var jo innekatt de første månedene, og vi prøvde "alt" som var av kattesand før vi endte opp med denne fra Everclean. Litt gammel dame-lukt får man tåle så lenge sanden ellers er så bra.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-21, 09:31   #4
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg kan skrive under på alt dette. Vi har utekatt, men han var jo innekatt de første månedene, og vi prøvde "alt" som var av kattesand før vi endte opp med denne fra Everclean. Litt gammel dame-lukt får man tåle så lenge sanden ellers er så bra.

Everclean kommer i mange lukter og også noen som ikke lukter, så om en ikke liker gammel dame lukt er det mange muligheter. Liker best den som er for litt langhårede katter, eller less pows eller noe som den heter, for da drar de mindre sand ut av kassa med seg. Er litt større sandkorn tror jeg.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:47.