|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
nju nja njo
|
Sv: Innekatt og kattedoDu vil helt klart ha do med lokk og filter så det ikke lukter så mye. Vi bruker også Everclean klumpesand (med lavenderlukt) og den er super. Har prøvd ymse annet innimellom men det er den beste jeg har funnet.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innekatt og kattedoVi har et slikt skap fra Trixie, er veldig fornøyd med det. Og bruker krystallsanden fra Europris, har testet litt ulike typer, men denne tar lukta best, synes jeg. Men det er jo smak og behag. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innekatt og kattedo
Jeg kan skrive under på alt dette. Vi har utekatt, men han var jo innekatt de første månedene, og vi prøvde "alt" som var av kattesand før vi endte opp med denne fra Everclean. Litt gammel dame-lukt får man tåle så lenge sanden ellers er så bra. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innekatt og kattedo
Everclean kommer i mange lukter og også noen som ikke lukter, så om en ikke liker gammel dame lukt er det mange muligheter. Liker best den som er for litt langhårede katter, eller less pows eller noe som den heter, for da drar de mindre sand ut av kassa med seg. Er litt større sandkorn tror jeg. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|