|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Masai-sko - noen med erfaring?
Litt av poenget med dem er at man ikke skal så stille i dem. Man skal svaie litt frem og tilbake når man står stille. Dette fordi alle muskler er skapt til å brukes, og når man står stille på flate sko blir musklene egentlig litt sure fordi de ikke blir brukt, og da kan de finne på å streike. Står man å svaier litt frem og tilbake på dem, så bruker man muskler helt fra tuppen av tåen til toppen av hodet, og alle musklene blir kjempeglade og jobber med kroppen fremfor mot kroppen.
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Masai-sko - noen med erfaring?Noen som vet om disse kan være bra for de med plattfot? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
De er veldig bra for oss med plattfot. Jeg har alltid slitt med en fryktelig smerte i føttene når jeg har stått/gått. Smertene har kommet etter bare kort tid. Selv da jeg var slank var disse smertene der. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg har ikke hørt noe om dette, men hele prinsippet blir som å gå på hardpakket, våt sand. Hvis man har problemer med å gå på det, vil man også ha problemer med å gå med mbtsko.
|
|
|
#5 |
|
superbruker
|
Sv: Masai-sko - noen med erfaring?Jeg er veldig glad i mine sandaler. Sambis har slitet ut flere sko
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|