|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Hva bruker du | |||
| Kjøttdeig |
|
12 | 8,89% |
| Karbonadedeig |
|
96 | 71,11% |
| Kommer an på hva jeg skal lage |
|
15 | 11,11% |
| Kommer an på prisen |
|
12 | 8,89% |
| Deltakere: 135. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Karbonadedeig vs
For meg er det pga fettinnhold og pga at det er litt mer rent kjøtt enn kjøttdeig. Og så synes jeg det er mer "drygt". Altså mer mat.
|
|
|
#4 |
|
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Karbonadedeig vs
Signerer.
|
|
|
#6 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Karbonadedeig vsVi bruker også kun karbonadedeig - pga fettinnholdet. Da vi bodde nærme rimelige slakterbutikker, fikk vi ofte kvernet opp biffkjøtt.
|
|
|
#7 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Karbonadedeig vs kjøttdeigJeg bruker for det meste elgkjøttdeig. Innimellom rådyrkjøttdeig også. Kjøper jeg noe på butikken så blir det av og til kjøttdeig og av og til karbonadedeig. Tenker egentlig ikke så mye på fettet. Handler jeg i sverige så blir det karbonadedeig og lammekjøttdeig.
|
|
|
#8 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Karbonadedeig vs kjøttdeigKjøper bare karbonadedeig. Har ikke butikken blir det annen type middag. Sørger for å alltid ha noe i fryseren *smart?* Ellers så kverner vi en del selv når vi får tak i vilt og når vi kjøper lammeslakt om høsten. Sist redigert av Strå : 11-08-07 kl 23:47. Årsak: Glemte en setning |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|