Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Friskusferie for innegriser

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-21, 09:22   #1
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Friskusferie for innegriser

Må det være så friskus-aktig da? På aktivitetssentre er det garantert mye folk...

Er det ikke greit å kanskje leie en hytte ved kysten et sted, med gode senger? Lange frokoster. Og så utforske området litt på dagen? Jeg har tips om en veldig fin hytte vi leide i fjor sommer, ikke langt fra Lindesnes. Kan sende deg link på prikk. Kanskje for langt å kjøre for mannen? Fine veier da!

I området var det flere små topper vi kunne gå på, med nydelig utsikt. Vi leide oss inn på en fiskerbåt i Spangereid for en dag, og prøvde havfiske, fikk napp på 1.kast! Hytta hadde kajakker til fri disposisjon.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 09:24   #2
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Høvringen/Rondeheim har visst åpent for familier i feriene.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 10:01   #3
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Må det være så friskus-aktig da? På aktivitetssentre er det garantert mye folk...

Er det ikke greit å kanskje leie en hytte ved kysten et sted, med gode senger? Lange frokoster. Og så utforske området litt på dagen? Jeg har tips om en veldig fin hytte vi leide i fjor sommer, ikke langt fra Lindesnes. Kan sende deg link på prikk. Kanskje for langt å kjøre for mannen? Fine veier da!

I området var det flere små topper vi kunne gå på, med nydelig utsikt. Vi leide oss inn på en fiskerbåt i Spangereid for en dag, og prøvde havfiske, fikk napp på 1.kast! Hytta hadde kajakker til fri disposisjon.

Det er nok egentlig det vi trives best med, men alle forsøk så langt på å gjøre noe litt friskusaktig på egenhånd har vært godt under middels vellykket, så derfor er jeg skeptisk til ting som fordrer at vi klarer oss selv. Vi kan finne på å bruke tre timer på å finne parkeringsplassen til den lille toppen og så gå feil vei for å finne den, så det må være ganske idiotsikkert.

Fisking er f.eks. ikke noe jeg gidder å prøve på egenhånd. Jeg har ikke filla peiling, og mannen likeså. Mannen ser for seg spektakulære plask hvis han skal klemme de kilometerlange beina sine i en kano, og vi er klønete begge to. Verken han eller jeg er noen kløppere på svømming heller, men ungene er heldigvis det.

Men vi har lyst til å prøve likevel!

Ingen av oss orker en totalt mislykket ferie der alt vi voksne opplever er spektakulære mageplask, selv om ungene sikkert kommer til å få sånne ferieminner de kan le av av denne turen.

Men altså: Minigolf og gocart er også fin-fine aktiviteter, hvis det finnes det og fisking og en liten fjelltopp på samme sted, for eksempel. Vi har hatt en super hyttetur i Porsgrunn før, hvor vi nettopp dro på minigolf og badeland.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 10:38   #4
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Jeg vil GJERNE ha link om ikke Luftslottet trenger det!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:35.