Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Tør du gå på villis?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-21, 19:23   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tør du gå på villis?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Nei, jeg har av en eller annen grunn total angst for å gå på villis.

Jeg også.

Nå kom det melding om at yngste på 12 skal på skøyter i morgen kveld med speideren. De skal på et av vannene i skogen. Jeg er skeptisk! Det er jo mørkt der på kvelden.

Jeg har ikke lyst å sende ham. De er noen voksne menn og ca 20 11-12 åringer.

Sist redigert av millact : 31-01-21 kl 19:30.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-21, 10:27   #2
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg også.

Nå kom det melding om at yngste på 12 skal på skøyter i morgen kveld med speideren. De skal på et av vannene i skogen. Jeg er skeptisk! Det er jo mørkt der på kvelden.

Jeg har ikke lyst å sende ham. De er noen voksne menn og ca 20 11-12 åringer.

Eldste skal visst også gå på vannene med speideren! Jeg har sovet elendig i natt mtp dette. Vi får se om de holdes hjemme eller hva. Jeg hadde ikke vært like redd på dagtid, men å gå i mørket synes jeg er tull.

Gammel 01-02-21, 10:31   #3
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Eldste skal visst også gå på vannene med speideren! Jeg har sovet elendig i natt mtp dette. Vi får se om de holdes hjemme eller hva. Jeg hadde ikke vært like redd på dagtid, men å gå i mørket synes jeg er tull.

Er dette en speidergruppe som pleier å være slurvete med sikkerhet? Hvis ikke, så ville jeg tenkt at en slik utflukt var i trygge rammer.

Gammel 01-02-21, 13:20   #4
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde ikke sendt, min skulle på skøyter på dagtid i dag med 30 andre og en lærer og en lærerstudent, synes ikke det er greit heller. Jeg har sett noen gå gjennom isen , jeg tar derfor ingen sjanser samme hvor trygg noen mener den er.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-21, 14:58   #5
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Jeg hadde ikke sendt, min skulle på skøyter på dagtid i dag med 30 andre og en lærer og en lærerstudent, synes ikke det er greit heller. Jeg har sett noen gå gjennom isen , jeg tar derfor ingen sjanser samme hvor trygg noen mener den er.

Det er nå helt hvitt her. Jeg håper de sånn sett heller går for aking i akebakken. Første gang i vinter vi har fått snø.

Gammel 01-02-21, 16:25   #6
millact

Standard

Det er nå helt hvitt her. Jeg håper de sånn sett heller går for aking i akebakken. Første gang i vinter vi har fått snø.

Det blir aking! Håper bare det ikke kommer så mye som det ofte gjør når det snør på Sørlandet. E39 er stengt mellom Mandal og Søgne.

Sist redigert av millact : 01-02-21 kl 17:47.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:48.