|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Haha, det er sant. I stad falt ladekabelen til mac’en min ut og jeg bare:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
|
|
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg har jo fått det for meg at jeg må støtte opp om nærligsllivet siden jeg ikke er permittert og har lønnen min slik jeg pleier så her går det i take out-mat, matkasser, nytt sengetøy, servise på salg (når vi må spise hjemme, SÅ KAN I HVERT FALL TALLERKNENE VÆRE FINE!!) så billig er ikke denne pandemien, nei.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Jeg synes også at jeg støtter massivt opp om det svært lokale næringslivet. Men derfor har det slått meg hvor stor del av inntekten min jeg faktisk normalt bruker på reiser og restaurantmåltider.
|
|
|
#6 |
|
*_*
|
|
|
|
#7 |
|
|
Hahahahaah! Kjedelig mann. Kom til meg på ranchen du. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|