Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2021

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-21, 22:05   #11
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Vi arrangerte feiring på dagen. Hun skulle vært konfirmert vår, det ble utsatt til høsten. Det var begrenset antall gjester. Vi holdt pusten da det var karantener rundt oss, men vi slapp unna. Jeg er glad vi feiret med en gang. Det ble en flott dag selv om vi bare kunne være ti. Gjestene fra utlandet må vi vente lenge med å se. Kanskje får vi besøk til sommeren. Vi har feiret store dager når de er. Jeg er glad jeg er ferdig med det, på et vis. Vi slipper usikkerheten på når man kan møtes igjen.

For vår del var det nok det at pappaen ikke kom seg hjem til selve dagen som gjorde at vi valgte å utsette festen.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.