|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
JA!! Og man absolutt IKKE la ungene bruke den gymbag eller til byttetøy, selv om størrelsen er perfekt, for da vil jo omverdenen DØMME og tro at man drikker HELE tiden! |
|
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Ja. Den funker ikke egentlig til å sende med bursdagspresangen ungen skal ha med i barneselskapet heller. |
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Av de gjenbruksposene vi har, er det den minst brukbare synes jeg... Det gjør meg ikke noe å bruke kiwiposen på spar eller bunnprisposen på kiwi eller spar opsen på obs, eller den fra clas ohlson hvor som helst bortsett fra til frysevarer kanskje for den er av bomull så den blir våt. Men, den fra polet...
|
|
#4 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TTenkte jeg skulke bestille morgenlevering til eldste som har bursdag i morgen, men så leverer de ikke til hans adresse. Han bor for fanken midt i Bergen sentrum |
|
|
|
|
#5 |
|
ctrl+z
|
Det er så TEIT! Leverte ikke til datteren min på Torshov heller. :himler:
|
|
#6 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Bestilt levering til meg selv istedenfor |
|
|
|
|
#7 |
|
~~~~~~~
|
Jeje, de leverte til min mor. De hadde ikke rundstykker og juicen jeg hadde bestilt, så de nøyde seg med å levere pålegg. For man sier jjo ikke I fra eller tar en erstatningsvare.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|