Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Hva spiser dere til middag lille julaften?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-20, 20:14   #15
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva spiser dere til middag lille julaften?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Hvorfor er folk så stressa på lille julaften?
Hvorfor pakkes ikke pakker og vaskes ikke gulv før?
Vi pynter tre før, gulv vaskes før, trenger ikke være nyvasket på julaften.

Eneste jeg gjør på kvelden lille julaften etter bursdags gjestene har gått er å skrelle poteter og kålrot, orker jeg ikke tar jeg det på morgenen i morgen.

Det er vel tiden som ikke strekker til? I år har det vært ganske god tid på grunn av flere fridager, men ofte er jo mesteparten av forberedelsene igjen til ferien starter så om ferien da er kort, blir det hektisk.
Desember i år har jo vært roligere enn vanlig, men normalt sett går det jo rimelig i ett, med mye både jobb og privat.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:47.