Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva skal du ha på deg på julaften?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-20, 22:40   #181
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 180
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på julaften?

Fant tilfeldigvis en kjole til halv pris idag, som jeg kikka på tidligere i høst. Loose fit og plass til så mye julemiddag man orker.
https://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-k...s-915459-7276/

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-20, 06:53   #182
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Tror jeg går for sort kjole i år. Eller blå. Jeg har nok av kjoler i skapet å ta av, røde kjoler også, men er vektmessig midt i mellom de minste røde og den største røde, og da velger jeg heller noe som passer skikkelig.
Har rødt juleforkle da.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-20, 21:19   #183
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Det kommer litt an på utviklingen. Enten en enkel kjole som er grei å slenge i vask eller hvite arbeidsklær dersom koronaen ikke lar seg slå ned. #jobbeseinvaktjulaftenfortredjeårpårad.

Det blir hvitt. Ikke kjole og hvitt, bare hvitt. Utvasket og sikkert for stort og aldeles ikke veldig lekkert, men det blir altså kvitklea som vi kaller det her...

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-20, 11:23   #184
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Ojoj, Bayone! Hvorfra?

Floyd, og ja den er veldig fin på

Gammel 17-12-20, 12:19   #185
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg røk på den grønne velourkjolen fra Match da jeg fant den på halv pris, så blir nok den

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-20, 12:24   #186
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lurer på om dette er året jeg skal utnytte potensialet i en uønsket situasjon, og fikse julepysjer til min datter og meg, så vi kan loffe rundt i det vi liker aller best.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-20, 12:26   #187
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvsagt må dere ha loffbare julepysjer Mave! Matchende, med store lommer og hette!

Gammel 18-12-20, 13:59   #188
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg røk på den grønne velourkjolen fra Match da jeg fant den på halv pris, så blir nok den

Årets FP-julekjole

Gammel 18-12-20, 15:13   #189
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Denne, som jeg kjøpte på salg i sommer og ikke har fått brukt enda

Gammel 18-12-20, 15:19   #190
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe som ikke strammer. Jeg har ikke godt av hjemmekontor. Alt for kort vei til godisskapet, men pytt. Orker ikke tenke diett nå.

Gammel 18-12-20, 15:56   #191
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var lekker Spoon!

Gammel 18-12-20, 16:15   #192
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Den var lekker Spoon!

Enig!

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-20, 16:16   #193
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg har denne til julaften.

Og en fra Floyd fra i fjord som kan brukes på nyttårsaften.

Og en mette møller helt svart slim som fint kan brukes på en av mellomdagene.
Vi har og en bursdag nå før jul hvor vi får et par gjester. Men da blir det enklere.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-20, 16:40   #194
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Stikker armen inn i klesskapet en time før gjestene kommer, antakelig. Mye mulig at det blir ambisjoner om kjole og ender i bukse. Høres kjent ut.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-20, 16:49   #195
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Stikker armen inn i klesskapet en time før gjestene kommer, antakelig. Mye mulig at det blir ambisjoner om kjole og ender i bukse. Høres kjent ut.

Jeg er Charlie.

Gammel 18-12-20, 18:57   #196
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

... mens jeg pynter meg fra morgenen av, selv når vi ikke skal ha gjester.

Gammel 19-12-20, 01:21   #197
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

... mens jeg pynter meg fra morgenen av, selv når vi ikke skal ha gjester.

Nesten enda verre her - jeg halvpynter meg fra morgenen av, og så kles alle opp for alvor når det drar seg mot 17. (Jeg er i kjole hver dag hele året uansett, da, men litt mer glam om dagen på julaften.)

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-20, 16:48   #198
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Har ikke kjøpt ny kjole til jul, men har et overfylt skap, så pønting blir det. Har en brun-/rustfarget omslagskjole fra Katrin Uri som Haddy Njie hadde på seg på Kvelden før kvelden for 2-3 år siden. Den er høyt på lista over aktuelle kjoler.

Gammel 21-12-20, 01:42   #199
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Den var kjempefin!

Takk! Det synes jeg og.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-20, 11:47   #200
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Det blir hvitt. Ikke kjole og hvitt, bare hvitt. Utvasket og sikkert for stort og aldeles ikke veldig lekkert, men det blir altså kvitklea som vi kaller det her...

Hvitt her også. Men jeg skal dra på med sminke og hårpynt, og kose meg med vakumpakket ribbe.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.