|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Julestrømper for tenåringerMin pleier å få mandarin, rosineske (av nostalgiske årsaker, men han liker faktisk å spise rosiner fortsatt), kanskje noe kårni smågodt, juleheftet har blitt byttet ut med manga, og i fjor så kjøpte høvdingen sånne minipuzzles; sånne treleker man skal greier å få fra hverandre og sammen igjen. (Jeg fikk også, og jeg HATER sånne, fordi jeg aldri får det til og jeg føler meg så dum. Også greide jeg min med en gang, mens Høvdingen brukte minst 30 minutter på å finne den ut etterpå. Jeg var IKKE en spesielt sjarmerende vinner, for å si det sånn.) Vi har også kjøpt rare små byggesett på Outland, mikrolego, 3D-puslespill etc.
|
|
|
#2 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julestrømper for tenåringerGodteri, julebrus, blad eller pocket, også ettellerannet smått ekstra. Kosesokker, leppepomade eller noe sånt. Sånn lite spill var et godt tips, det kan samboeren til Storesøs få. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Julestrømper for tenåringerGodteri i strømpene (ja, vi voksne skal også ha), og julehefter ved siden av.
|
|
|
#4 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Julestrømper for tenåringerJulehefte, godteri og ny julepysj. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Klar
|
Sv: Julestrømper for tenåringer
Mine får gjerne ny pysj i kalenderen på julaften, så her blir det pysj + godteri og et blad i strømpa. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Julestrømper for tenåringerHer har jeg kjøpt en manga til hver, mobilhansker og noe godteri. Hadde tenkt å legge i kinobilletter til Wonder woman filmen som egentlig skulle komme i romjulen, men den ble utsatt til over nyttår dessverre. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|