Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-20, 10:29   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Men det er støv i kjøkkenskapene!
Rotete i kjelleren!
Bassenget er ikke tatt inn!
Og ovnen er ikke vasket!

Jeg er litt vel påvirket av min mor. Jeg kommer jo sikkert ikke til å fikse noe av det, men stresser uansett, haha.

Og juleklær, jeg mener jeg har noe inne i skapet, men fremom skapet, så står det to tråkurver fulle av klær, som ikke er ryddet skikkelig på plass. Så tror det blir prosjekt i helga, må ha hjelp av kjæresten.

Vi har liksom sakte men sikkert fått orden på ett rom etter et annet, mens han flyttet inn, med det resultatet at alt har havnet inne på soverommet...

Skal du feire jul i kjøkkenskapet da Serafin? Eller er det eksen til kjæresten du tenkte å putte inn der kanskje?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:22.