|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9En person som betyr mye for meg omtalte meg som "stjernen", og sa også at han har dyp respekt for meg. Jeg ble helt satt ut og visste nesten ikke hvordan jeg skulle reagere. Tror det er første gang noen har sagt at de respekterer meg faktisk.
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#3 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Datter som ler og skravler inne på rommet sitt! |
|
|
|
|
#4 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9
Tusen takk snille du.
|
|
#5 |
|
koko
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Roadtrip sammen med en venninne. To kafébesøk, spasertur på Flø og en fin halvtime med god prat, akkompagnert av bølgene som slo inn fra havet, i fjæresteinene. Ordentlig fint var det.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|