Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegave til storebror

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-20, 16:46   #25
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julegave til storebror

Min 05-gutt er også nokså vanskelig å finne gave til, men heldigvis litt enklere i år.
Han har nettopp kjøpt seg lett motorsykkel for konfirmasjonspengene og ønsker seg penger til utstyr i julegave. Vanligvis synes jeg ikke han skal ønske seg penger til jul, men i år er det ok siden det går til noe helt konkret og dyrt som ingen kan gi han hver for seg.

Vet at mamma strikker et par ullsokker til han i tillegg til penger, det vet jeg han vil bli glad for.

Det eneste han sier at han ønsker seg er toastjern og muligens noen spesifikke modeller, han driver med modellbygging, hovedsaklig fly og stridsvogner fra 2.verdenskrig.

God ide med deler til bunad! Vår sønn fikk søljene til sunnmørsbunad i konfirmasjonsgave, resten av bunaden skal han få av oss når han er noenlunde utvokst.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.