|
|
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Sv: Snapkart. Hvorfor?
Ikke glem personsøker
|
|
|
|
#2 |
|
Rockesøster
|
Ja!
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Snapkart. Hvorfor?Jeg har det ikke på, og ungen har det ikke på. Mannen har det neppe på heller, men jeg aner ikke egentlig. Vi lever så kjedelige liv, så jeg vet hvor han er til enhver tid, og hvis jeg ikke skulle vite det, er det helt sikkert en god grunn til det.
Jeg er sikkert naiv og fantasiløs, men kan du gi noen eksempler på situasjoner der man trenger å sjekke hvor voksne barn er? 100% ikke kritikk!
|
|
|
|
#4 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Snapkart. Hvorfor?Jeg vet ikke om jeg har det på, og jeg gidder ikke engang å sjekke. Jeg bryr meg ikke om noen vet eller ikke vet hvor jeg er. Jeg har aldri tenkt at det ville vært kjekt å sjekke hvor barna mine er heller. De forteller meg jo hvor de skal, og da regner jeg med at de er der. Det funker for meg og oss. Og jeg bryr meg virkelig ikke om å vite hvor Drømmemannen befinner seg hele tiden, det blir bare veldig rart for meg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå bor jeg sammen med den ene voksne sønnen min (19 år) og jeg sjekker noen ganger hvor han er på snapkartet for å finne ut:
|
|
|
#6 |
|
can-jur
|
Da min var på biltur med overnatting kunne jeg sjekke om de hadde kommet vel fram og at de hadde reist (og at de beveget seg). Gjorde en ganske urolig mamma mye roligere og han slapp stadig gnag om det gikk bra.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|