|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletråden 2020Tips til fin herregenser i god kvalitet? Gjerne maks kroner 600,-. Skal brukes på jobb til jeans eller sorte bukser. Det er så vanskelig med netthandel og kvalitet.
|
|
|
#2 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Juletråden 2020
Match, Vic, MPH butikker.
|
|
|
#3 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Juletråden 2020Jeg håper de strenge restriksjonene i Bergen er over til jul. Tanken på at mine foreldre ikke skal kunne feire jul med oss synes jeg er nitrist. De blir jo ikke alene, de har jo hverandre, men jeg synes det er trist likevel.
|
|
|
#4 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Juletråden 2020Har sett Dash & Lily, hørte på juleradioen i går, har fått en julegave jeg har kjøpt i posten, skrevet 25-ish julekort og kjøpt julekalendre til alle i kjernefamilien. De får en kalender fra saniteten og en fra lokal barneorganisasjon hver, begge loddkalendre. Ingen her som trenger masse småsaker, vi har rot nok. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Juletråden 2020Hva er Dash&Lily, og hva er juleradioen? :interessert: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Den første må noen andre forklare, det andre antar jeg er p7 klem, julemusikk 24/7 siden slutten av oktober
|
|
|
#7 |
|
nju nja njo
|
Dash og Lily er en juleserie på Netflix. Så de første to episodene i går. Litt mindre skøyter og kakao og folk i reklamebransjen så jeg tror jeg skal se den ferdig.
|
|
|
#8 |
|
Har tro på forbedring
|
Tenker du ullgenser? Eller strikket bomullsgenser? Jeg er dreven i faget, for min mann ønsker seg alltid gensere. Jeg liker Boys of Europe godt. De har et merke som heter «made by monkeys» som har fine, klassiske gensere til OK pris. De hat Jean Paul også, men de er dyrere, med mindre du finner på salg. Sånn ellers har dressmann noen ullgensere i merinoull som koster ca 5-600 som er fine og som har holdt godt i vask her.
Min signatur ™ Sist redigert av Che : 15-11-20 kl 09:29. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|