|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hva har jobben gjort for ditt psykososiale arbeidsmiljø?Enormt mye! Jobben (skolen) er åpen slik at jeg kan gå fysisk på jobb og være fysisk sammen med andre. Ingen andre tiltak kan måles med dette!!!
|
|
|
|
#2 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva har jobben gjort for ditt psykososiale arbeidsmiljø?
Ja, det er vel også en måte å se det på. Sånn er det her også, men at det koster psykososialt å være skole i koronatiden er det ingen tvil om. Alle krefter og ressurser går med til å holde driften i gang og ivareta elever, så det blir verken tid eller ressurser til å ivareta personalet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Er frisk!
|
Ja, noe ekstra er det ikke å se. Stusslig å holde avstand til kollegaer og spise lunsj alene. Men å se elever hver dag er magisk!
|
|
|
|
#4 |
|
ctrl+z
|
Det er jeg helt enig i, det er det viktigste for meg også. Det er dog ikke svar på spørsmålet og det vi diskuterer her. Hva arbeidsgiver har gjort er det jeg svarer på og det er hårreisende lite.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|