|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)
åhgud! |
|
|
|
|
#3 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)Siden de spesifiserer at det var Ari Behns hus tenker jeg at de tror det øker prisen (samtidig som jeg er enig med Pelen i at noen på den annen side heller blir skremt bort av tanken på at noen har tatt livet sitt i det huset, selv om de færreste av oss strengt tatt vet hva som har skjedd i husene vi bor i). Jeg hadde ikke personlig vært villig til å betale mer for det, og hadde det vært drømmehuset på alle andre måter hadde jeg heller ikke hatt skrupler med å kjøpe det og male over all kunsten. Jeg har ikke noe forhold til Behn overhodet og heller ingen tanke om at et slikt hus burde gå til noen som setter pris på det framfor en som ville malt over det. Men det kommer nok flere enn vanlig på visning vil jeg tro.
|
|
#4 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)
Jeg tror ikke det er dette de har hatt til grunn for å sette pris, men tenker at de ikke ser noen grunn til å la være å ta med denne informasjonen (som jo føyer seg inn i rekken av den åpenheten familien har hatt om Aris bortgang), da det uansett kan ha en viss interesse for kjøperen. Jeg synes prisen er litt lav i forhold til boligpriser ellers i området, og tenker at husets historie og utforming kan slå begge veier for prisen. |
|
|
|
|
#5 |
|
Klar
|
Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)Jeg tenker det hadde vært helt feil å ikke si hvem som var bodd i huset. Det er jo faktisk vesentlig informasjon om huset. Og for noen er det uaktuelt å kjøpe det pga måten han døde på, og for andre så blir det ekstra attraktivt med maleriene. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|