|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Du som liker Rituals, hva er din favorittserie?Jeg kommer ikke til å bo på Clarion igjen, før de slutter å bruke Rituals. Jeg syns det var helt klaustrofobisk. HELE hotellet lukter sånn, og ikke kom vi unna lukten når vi gikk ut heller, for da luktet jo hele familien av det. Jeg har brukt noen av produktene selv, men når ALLE menneskene og HELE hotellet lukter sånn, da blir det for mye.
Jeg ville IKKE kjøpt Rituals til noen som ikke uttalt liker det godt. De lukter så sterkt at jeg vet om fler som ikke fikser dem. Ikke allergi eller noe, men at det blir for overveldende, rett og slett. Mange liker det selvfølgelig, men det er ikke en "nøytral" gave som "alle" liker.
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du som liker Rituals, hva er din favorittserie?
Nja, er tildels enig, men de har varianter som lukter temmelig diskret, altså. Men jeg fikser verken rød, oransje, mørkeblå eller hvit selv, så... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Jeg får også totalt klaustrofobi av lukta, og fatter ikke at folk takler å bruke hele serien fra topp til tå. Datteren min liker den serien for barn som heter Holi, men den er diskret sammenliknet med det andre de tilbyr.
|
|
|
#4 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Haha, skjønner at det ikke er for alle. For meg er det faktisk så viktig og så digg med den lukten på Clarion at det er en av grunnene til at jeg velger den hotellkjeden fremfor andre. Jeg synes rett og slett det mangler noe når jeg er på andre hotell... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Syns det er greit at en person lukter sånn, men ikke et helt hotell.
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Ha-ha, vi er på linje, ser jeg. Den uparfymerte HTH-kremen som jeg pleide å kjøpe på Normal hadde gått ut, og jeg var litt desperat - og spurte damen på Rituals spesifikt etter noe som lukta mildt. Jeg ville heller ikke kjøpt Rituals til noen som jeg ikke veit at liker det godt, men nå sitter jeg engang her med Svarteper i form av en ubrukt krukke.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|