|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ctrl+z
|
Sv: Juletråden 2020
Jeg har aldri skjønt denne regelen.
|
|
|
#2 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bakgrunnen for min regel er egentlig bare at jeg blir fort lei av jula, og derfor vil jeg ikke bruke opp gleden før advent. Advent og fire juledager er egentlig min tålegrense for jul!
|
|
|
#3 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletråden 2020Jeg skjønner ikke sånne regler jeg heller, men så lenge jeg får lov å drive med juleting når jeg vil kan selvsagt andre gjøre akkurat det samme. Det jeg skjønner enda mindre av er de som høylytt klager over at andre begynner tidlig eller at butikkene har julevarer allerede i oktober (La være å kjøpe da.). Har ikke sett det her på FP, men det finnes mange sånne der ute. Jeg elsker julen. Etter nyttårsaften er all min julestemning over, mens jeg har lassevis i ukene før og nikoser meg med planlegging og forberedelser og det tenker jeg å nyte.
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Hun kan sjekke på ølsjappa i kjelleren på Gunerius. De har ofte et lite opplag obskure julebruser fra rundt om i landet.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Her er jeg også! Også skjønner jeg godt at det koster såpass mye å legge om produksjonen at de må ha en viss salgsperiode for at det skal gå. At de ønsker å mase ut denne for å tjene mest mulig skjønner jeg også.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|