|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ctrl+z
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Jeg synes det er helt dust å anta at alle med allergier juger og jeg himler kraftig, men over streken er det på ingen måte.
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Det er ikke meg som har rødprikket deg, men jeg synes du er temmelig langt over streken i dette innlegget ja. Det betyr ikke at det er over streken å rante om det generelt.
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DET er jeg enig i, og derfor har jeg da heller ikke skrevet at «alle med allergier juger.»
Men HVA er det som er å gå over streken, gitt at dette er en rante-tråd der man må gå ut fra at virkemiddel som overdrivelse og humor er en del av pakka? Selvsagt er det et snev av alvor i bunn, det må det jo være for at man skal klare å «hisse seg opp», men jeg synes det er mer enn litt spesielt å bli krenket, støtt og sint over noe som åpenbart er satt på spissen. |
|
|
|
|
#4 |
|
villende
|
Blir man sinna, så er det jo bare å rante tilbake. Det er jo det denne tråden er til for. |
|
|
|
|
#5 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJEG blir så oppgitt over folk som inviterer til fest, og som blir OVERRASKET over at jeg presiserer at vi må holde 1 meteren hele kvelden. Jeg HATER å føle meg som Tante Pose
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|