|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråden #6
Nei, men det er greit å merke seg at flere arbeidsgivere og ordførere fraråder det hvis det ikke er strengt nødvendig. Den vurderingen tenker jeg de fleste er godt rustet til å ta selv. (jeg besøker for eksempel ikke datteren min, men jeg hadde definitivt dratt i konfirmasjon).
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Min svigerinne og samboer kommet ikke i konfirmasjon. De jobber innen helse og har fått beskjed om at dersom de reiser til Oslo må de jobbe med minnbind i flere dager samt testes to ganger. Da skjønner jeg godt at de ikke reiser.
|
|
#3 |
|
|
Ja, søsteren min kom ikke i navnefesten vi hadde, fordi hun måtte hatt ti dagers ulønnet karantene etterpå, pålagt av arbeidsgiver. Jeg skjønner henne selvfølgelig, men hadde nok blitt ganske skuffet om hun ikke kom selv om det ikke var slike restriksjoner.
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Akkurat, vår kommuneoverlege har vært ute å sagt at han fraråder turer til steder med mye smitte. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|