Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TALT!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-20, 13:32   #9
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

IKKE BYTT FIL MIDT I ELLER I UTGANGEN AV RUNDKJØRINGA! I den rundkjøringa jeg kjører mest i veit jeg ikke hvormange ganger jeg nesten har holdt på å bli kjørt inn i fordi jeg kjører i ytre fil gjennom og det kommer bil i indre fil og bytter over til ytre midt i eller rett før utkjøringa uten å se andre enn seg selv i den jævla rundkjøringa
Og når vi snakker trafikk; KAN SYKLISTER I DRONNING EUFEMIAS GATE VENNLIGST STOPPE PÅ RØDT OG IKKE BARE FISE OVER LYSKRYSSENE. Og i lyskrysset ved Helsfyr der hvor filene blir til tre filer rett før krysset, kjør for fasan ikke rett inn i det midterste(altså bytter fil) uten å se om det er noen som faktisk ligger riktig på venstre siden av deg
FAEN ASS, jeg kommer til å daue av hjerteinfarkt eller hjerneslag i bilen en dag.
Og hvorfor, hvorfor må folk bremse ned og kjøre i 15-20km/t under fartsgrensa når man kjører forbi en fartsboks??

Obelix er ikke aktiv  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.