|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvitt hverdagssservise som varer "i all evighet"?Må vel nesten presisere at jeg bare har et par deler av Pillivuyt. Jeg skulle ønske det var mer! Jeg burde valgt det, og ikke det dyre og teite Wedgwood Sterling serviset vi fikk til bryllupet.
|
|
|
|
#2 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvitt hverdagssservise som varer "i all evighet"?Hvitt feltspatporselen som Pilivuit, Royal Copenhagen eller det "nye" på IKEA. Hvitt riflet og billig. Jeg kjøpte skeptisk og motvillig, men var tom for motargumenter da det var feltspat. De er uten skår og riper, kjøpte de første for kanskje tre år siden. Brukes daglig.
|
|
|
|
#3 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvitt hverdagssservise som varer "i all evighet"?
Jeg har heller ikke Pillivuyt selvn om jeg anbefaler det. De delene vi har er veldig fine, det er også holdbart. Skulle ønske vi begynte å samle på dette i sin tid. Vi har Porsgrun Sense. Helt greit og har ganske god kvalitet. Noen av delene har mindre klassisk form enn Pillivuyt.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|