|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Tursko/fjellsko, hvilke?
Det er forresten disse.. Jeg ble tipset om der her inne på forsommeren. En skikkelig investering, men jeg har brukt dem enormt mye, både på fjellet og hjemme. De er veldig lette, og jeg bruker dem i stedet for støvler om jeg skal på tur i skogen for eksempel.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tursko/fjellsko, hvilke?Jeg har de samme og bruker de masse både sommer og vinter. Jeg bruker egentlig bare tre par sko året rundt, disse, et par Hoka joggesko og et par lette Skechers sko uten knyting som jeg bruker på kjappe turer i butikken osv. Hoka fjellskoene mine fungerer perfekt som vintersko med en ullsokk. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tursko/fjellsko, hvilke?Jeg har Crispi Valdres. De passer foten min helt perfekt, og jeg "gikk de inn" over Besseggen. Litt risky å bruke splitter nye fjellstøvler på en slik tur, men det gikk helt supert.
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Tursko/fjellsko, hvilke?Jeg er en av få som ikke liker Hoka løpesko, så jeg er litt skeptisk til fjellsko. Men kan jo prøve. Ble absolutt ikke anbefalt Hoka på Löplabbet. Jeg er helt i motsatt ende. Kjøpte løpesko nesten uten dropp. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Jeg løper også helst med lav drop - mine Hoka Challenger ATR har vel 5 mm, og jeg har andre med 0 og 3 mm drop. Når det gjelder fjellsko blåser jeg i drop. Hoka maxer demping, ikke drop, tror jeg. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tursko/fjellsko, hvilke?Jeg har også disse, kjempegode og lette. Ikke stive som de fleste fjellsko, da får jeg vondt i føttene ganske raskt.
|
|
|
#8 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Har kul jakke og kul attitude, så da ser ingen skoene. Kan gå 15km med dem uten vondt i beina. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|