Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Solosang til navnefest - hjelp!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-20, 09:53   #1
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solosang til navnefest - hjelp!

For å sette stemning har man jo alltids La det swinge, passer til alle anledninger.

Neida. Om du har en vuggevise du liker/er glad i det er det ganske vanlig musikk å bruke i navnefester.

Walking in the air, fra The Snowman

Gammel 07-09-20, 22:39   #2
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solosang til navnefest - hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

For å sette stemning har man jo alltids La det swinge, passer til alle anledninger.

Haha! Det "forslaget" lo jeg godt av. Godt forslag, det med en vuggesang jeg selv kjenner til. Den må jeg tenke litt mer på.

Vi har ei tulle er notert ned som mulighet. Slow down var (snufs!) nydelig, men helt ukjent for meg. Noterer meg Slow down som tekstinspirasjon til kortet vi må skrive til babyen. Gjev meg handa di er et godt forslag som jeg må kjenne etter om jeg syns passer. Jeg elsker omtrent alt som Bremnes-familien produserer, men må også der kjenne etter om jeg syns Har du fyr passer til anledningen.

Dere er kjempeflinke! Takk! Bare fortsett!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:15.