Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Når naboens "kjæledyr" dukker opp i din leilighet....

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-20, 09:32   #1
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når naboens "kjæledyr" dukker opp i din leilighet....

Ja, jeg flyttet også inn på hotell samme dag, da leiligheten jeg bodde i på Sri Lanka ble invadert av rotter. Der gikk grensa altså. Jeg har kanskje en irrasjonell angst for rotter. :innrømmer:

En gang på ungdomsskolen (tror jeg det var) måtte vi lese en novelle (eller var det et utdrag?) om noen menn som befant seg på et fyr på en holme, og holmen og fyret ble inntatt av digre rotter som rømte i land fra et synkende skip. Noen som husker å ha lest det samme? Mennene ble gale og døde til slutt på grusomt vis, jeg skjønner ikke hvorfor de skulle ha oss til å lese den, det er jo bare slemt. Jeg hadde mareritt lenge etterpå.

Sist redigert av My : 26-08-20 kl 09:39.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-20, 09:39   #2
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, jeg flyttet også inn på hotell samme dag, da leiligheten jeg bodde i på Sri Lanka ble invadert av rotter. Der gikk grensa altså. Jeg har kanskje en irrasjonell angst for rotter. :innrømmer:

En gang på ungdomsskolen (tror jeg det var) måtte vi lese en novelle (eller var det et utdrag?) om noen menn som befant seg på et fyr på en holme, og holmen og fyret ble inntatt av digre rotter som rømte i land fra et synkende skip. Mennene ble gale og døde til slutt på grusomt vis, jeg skjønner ikke hvorfor de skulle ha oss til å lese den, det er jo bare slemt. Jeg hadde mareritt lenge etterpå.

Den leste vi også. Jeg husker det godt enda, det fascinerte meg veldig. Var det Three skeleton key?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-20, 10:14   #3
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Den leste vi også. Jeg husker det godt enda, det fascinerte meg veldig. Var det Three skeleton key?

"De tre skjeletters øy" var det ja. Herregud, alt de skulle ha oss til å lese.

Sist redigert av My : 26-08-20 kl 10:19.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-20, 15:52   #4
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

.

Jeg er helt crazy redd for gnagere. Det er min største frykt. Særlig rotter.
Jeg er ikke spesielt redd slanger, men har ikke noe erfaring med dem så jeg hadde nok fått ganske hetta og panikken om jeg plutselig hadde en pyton i hus. Jeg hadde ikke visst om den var farlig eller ikke så det hadde vel vært helt krise

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.