|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konfirmant 2020 #2Så vi som har digert hus og mer enn nok plass må fortsatt forholde oss til 20? Vi har fem stuer og har i utgangspunktet invitert så vi blir 26 totalt. Jeg vet ikke om jeg har hjerte til å si at alle ungene må være hjemme. Selv om det sikkert hadde vært greit for de løse krystallene mine at de mest hektiske av de små hadde blitt hjemme. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
By the Sea
|
Sv: Konfirmant 2020 #2Det er jo ingen fornuft i at jeg kan ha 40 gjester om jeg leier et lokale, men ikke i egnet lokale med plass til 1 meter mellom gjestene hjemme?
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Konfirmant 2020 #2
Anbefalingen er nok laget av en grunn. De fleste har ikke god nok plass til mer enn 20 stk hjemme når de skal holde meteren mellom ulike kohorter og altså ivareta smittevern. Anbefalingen kom i vår og er ikke ny.
|
|
|
#4 |
|
By the Sea
|
Poenget er ikke hvorvidt regelen er ny eller gammel. Og jeg skjønner også at en må prøve å ha enkle regler uten unntak. Men noen ganger blir det absurd. Klasserommet jeg har 30 elever i er forøvrig mindre enn stua mi, og teltet vi kan sette opp i hagen er langt større enn flere leielokaler beregnet på 40 mennesker. Jeg tillater meg å ergre meg litt akkurat nå.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Anbefaling, ja. Forbud i Bergen.
|
![]() |