|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hull i øreneDette blir veldig sånn "de gikk bra med oss"-argumentasjon. Jeg synes det er galskap å la frisører skyte hull i øreflipper til barn og v jeg skjønner ikke at de er lov.
|
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hull i ørene
Er enig i at det er dårlig argumentasjon altså, men det er bare det at "oss" i dette tilfellet er snakk om et ganske massiv andel av befolkningen. Men uansett, hva gjør folk flest, som ikke bor i Oslo egentlig? Alle som bor på steder hvor det ikke er noe piercingstudio i nærheten?
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hull i øreneNå bor jeg tilfeldigvis i Oslo, men hvis ikke hadde jeg reiser til et sted med et piercingstudio med godt omdømme. Det er jo ikke sånn at det er alt man kan gjøre der man bor, spesielt ikke om man har valgt å bo på et lite sted. Det er liksom ingen stor urett å måtte vente med hull i ørene.
|
|
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hull i ørene
For ti år siden kom jeg over en statistikk som sa at ca. 10 % av alle norske kvinner har nikkelallergi, mot bare 1 % av norske menn. Så det er jo ikke slik at det gikk bra med de fleste. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|