|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fritt skolevalg i grunnskolen
En av utfordringene med å være ressurssterk på en slik skole, er jo at man blir alene om å være FAU eller klasse kontakt, og det er ikke så mange som ønsker å delta på dugnader av ulik art, som for eksempel å arrangere klasse/trinntreff.
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er vel ikke svartmaling å fortelle at tolkefunksjonen ikke fungerte. Etter min mening burde skolen gitt lærerne opplæring i å ta pauser slik at tolkene kan oversette. Slik disse møtene fungerte, fikk ingen av foreldrene med seg mer enn 50% fordi 11 personer+ snakket samtidig i et mindre lokale.
|
|
|
|
#4 |
|
|
Nei, kommentaren om svartmaling henspeilet ikke kun på opplevelsen med dårlige lydforhold på et foreldremøte med ikke-hensiktsmessig tolkeoppsett, men totalen av innleggene dine. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg ser alle utfordringene og vet ikke hva jeg hadde valgt selv. Vi valgte jo bort nærskole for mellomste i sin tid (og senere yngste av praktiske årsaker) på grunn av mobbing og total mangel på tilpasning. Det er derfor vi som skole må gjøre det så attraktivt å velge oss at mange gjør det. Men uansett vil vi ha et flertall med annen kulturell bakgrunn.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|