|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Betaler du for førerkortet? | |||
| Ja |
|
73 | 66,36% |
| Nei |
|
8 | 7,27% |
| Delvis |
|
24 | 21,82% |
| Aldri tenkt på |
|
5 | 4,55% |
| Deltakere: 110. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Betaler dere lappen?
Kan du utdype hvorfor du ser på det som en selvfølge? Jeg spør av genuin interesse, overhodet ingen kritikk! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Betaler dere lappen?Vi betaler. Både jeg og mannen fikk lappen dekket av våre foreldre, og ingen av de satt godt i det økonomisk. Så for oss har det egentlig ikke vært et alternativ at de skal betale selv, og jeg ser de aller fleste rundt oss får det dekket av foreldrene. Mulig fordi vi bor på en plass der man «må» ha kortet for å komme seg noen plass.
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Sv: Betaler dere lappen?Her vi bor trenger vi forsåvidt ikke lappen. Praktisk kan det dog være. Min eldste kjøpte seg elsykkel og sykler overalt og kommer fortere eller like fort fram som vi gjør med bilen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Det er vel ikke gitt at de blir boende der når de blir litt eldre og flytter hjemmefra?
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Nei, men jeg ser det likevel ikke som mitt ansvar å skaffe dem det. Og så tenker jeg at de da får innrette livet sitt etter om de har lappen eller ikke. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Betaler dere lappen?Vi har lovet begge våre lappen i 18 årsgave. Eldste er nå over 19 og har ikke begynt så vi får nå se. Begge to har tatt trafikalt grunnkurs. Jeg har øvelseskjørt litt med dem, men har sagt at jeg ikke vil gjøre det noe mer før de har tatt noen timer og de må selv ta kontakt med kjøreskole og komme i gang. Ingen av dem har giddet. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|