|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ctrl+z
|
Sv: Kamala Harris! Vad tycks?
Klart, men hun er jo en dame. Han føler seg truet av det meste, tross alt.
Bare trist. At hun blir kritisert for å være for ambisiøst er bare helt ... 50-tallet! Selvsagt er hun det, hun går for føkkings visepresidentembetet i USA.
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
For presidentembedet, faktisk. Det var det hun ville først. Selvsagt er hun ambisiøs. Noe annet ville jo vært helt krise for en toppolitiker. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
villende
|
Iom at Biden er såpass gammel, så tror jeg det er helt avgjørende hvem han valgte som VP. Biden er avgjørende for å trekke de som syns det er trygt, ikke skummelt, å stemme på en gæmlis med en fot i graven, bare fordi han er hvit, rik mann. Og VPen hans er avgjørende for å trekke stemmer fra de som ønsker ledere som både vil noe og gjør noe. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dragedytteren
|
Jeg så en kommentar om at valget av visepresidentkandidat ikke kan vinne valget for presidentkandidaten, men det kan ødelegge det. Og Palin er vel et typisk eksempel på det siste.
|
|
|
#5 |
|
TittelTøs
|
Jo, og nå igjen Harris.
|
![]() |
| Trådverktøy | |