|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?Mine har en boks hver, eller dvs vi har nå utvidet til to bokser hver, hvor vi legger ting de vil spare på men ikke ha fremme. Diplomer, medaljer, skoledagbøker, tegninger, spesielle bamser, osv. Står i kjeller eller på loft. Kaller det minneboks. Er det bare dill så ryker det ut herfra.
|
|
|
#2 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?Barna får selv bestemme over egne ting, så jeg kaster ikke/gir ikke bort ting de ønsker å beholde, selv om det evt bare blir liggende i en skuff. Nå har det aldri vært snakk om voldsomme mengder uansett. Om rommene deres fløt over av ting de ikke brukte, men absolutt måtte beholde, ville vi nok tatt en prat om det, men ellers tenker jeg at de skal få bestemme selv over tingene sine.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?
Er det to bokser totalt i løpet av årene, dvs også babyting og barneting fra småbarnsårene?
|
|
|
#4 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?
Ja, men ingen leker. Leker har vi plukket ut litt og har i en liten kasse som tas frem her gang vi har besøk av små nevøer og nieser. Ikke noe lego er spart på i det hele tatt.
|
|
|
#5 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?Jeg rydder deler av stua samtidig som jeg rydder deler av kjellerboden. Noe fra stua skal ned inntil videre og da må kjellerboden ryddes. Jeg ber ferdig med plater og frimerker. Neste er gamle klær og skolesaker i boden. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|