|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Pauset
|
![]() Sv: Drageløperen - steike for en bok!!I dag fikk jeg begge bøkene. Starter med "Drageløperen". Håper bare jeg får mulighet til å lese litt innimellom her.... Litt mindre FP og mer lesing kanskje |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drageløperen - steike for en bok!!Drageløperen sitter i meg enda, mange månder etter at jeg leste den ferdig. Leser nå Tusen strålende soler som jeg sparer for at den ikke skal bli så fort ferdig, men den går mot slutten den også. Den fenger meg ikke i like stor grad, men er veldig god leseropplevelse, den også...
![]() |
#23 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drageløperen - steike for en bok!!Jeg leste ut Drageløperen i dag tidlig(startet med den på tirsdag), lenge siden jeg har grått så mye av en bok. Utrolig fin, gripende og tragisk. Kaster meg over Tusen strålende soler straks min kjære mor er ferdig med å lese den.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|