|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kattunge - spørsmålVi fikk vår da hun var åtte uker, av ymse grunner. Det har gått bra, men hun er en sær katt med noen nykker som jeg tror kommer av at hun mistet fire uker med sosialisering.
|
|
|
#2 |
|
Shake it out!
|
Sv: Kattunge - spørsmål
Jeg fikk min mens jeg hadde hjemmekontor og ferie. Har brukt mye tid på sosialisering. Han er en utrolig omgjengelig liten fyr som elsker folk, men kjenner flokken sin. Han kommer når vi roper, og er alt annet enn sær. Der aller beste han vet er å ligge i halsgropen min og bli nusset på. Det belønner han med en skikkelig runde med peeling-tunge.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kattunge - spørsmålVar eldste katt mistet moren da hun var 6-7 uker og har alltid vært nokså nevrotisk. Liker kos, men kan ikke løftes og kan plutselig angripe dersom hun går lei. Vi fikk henne før vi fikk unger og hun var ikke glad i småunger, men holdt seg unna dem. Nå når de er store liker hun dem godt og har også mildnet litt med alderen. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|