Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Skal du reise utenlands i ferien? (Med poll)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Skal du på ferie i utlandet i sommer?
Nei, jeg skal ha ferie i Norge 167 86,98%
Ja, i Norden i tråd med reiserådene 16 8,33%
Ja, i et land/område som er utenom reiserådene, men jeg går i karantene etterpå 1 0,52%
Ja, i et land/område som er utenom reiserådene, og jeg dropper karantene 0 0%
Brokkoli 8 4,17%
Deltakere: 192. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-20, 21:45   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du reise utenlands i ferien? (Med poll)

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Fra et smitteperspektiv anser jeg det som mye tryggere å være på hytta i Spania enn å farte rundt i Danmark, eventuelt Tyskland som var backup planen vår.

En er du ekspert på smittevern og epidemiologi? Hvordan skal du komme deg dit? Skal du innom en flyplass?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-20, 09:06   #2
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

En er du ekspert på smittevern og epidemiologi? Hvordan skal du komme deg dit? Skal du innom en flyplass?

Eh nei. Nettopp derfor forholder jeg meg til de offisielle reiserådene. Synes det er ganske fascinerende å bli sablet ned over å forholde seg til de gjeldende retningslinjer

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-20, 09:25   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh nei. Nettopp derfor forholder jeg meg til de offisielle reiserådene. Synes det er ganske fascinerende å bli sablet ned over å forholde seg til de gjeldende retningslinjer

Jeg sablet ikke. Jeg reagerte på hvordan du tolket uttalelsene på pressekonferansen i går og spurte deg om hva du baserte vurderingen din på at det er mindre risikofylt for deg å dra til Spania enn å reise i DK og Tyskland.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 26-06-20, 09:33   #4
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg sablet ikke. Jeg reagerte på hvordan du tolket uttalelsene på pressekonferansen i går og spurte deg om hva du baserte vurderingen din på at det er mindre risikofylt for deg å dra til Spania enn å reise i DK og Tyskland.

Du må nesten ta i betraktning det første svaret ditt til løve70 også. Pluss dei andre som kommenterete etter løve70 sitt innlegg. Tilsammen oppfatta eg også dette som rimelig nedsabling.

Gammel 26-06-20, 09:49   #5
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Du må nesten ta i betraktning det første svaret ditt til løve70 også. Pluss dei andre som kommenterete etter løve70 sitt innlegg. Tilsammen oppfatta eg også dette som rimelig nedsabling.

Ok. Jeg noterer meg at du mener det. Det var ikke ment som nedsabling fra min side, det var faktisk et ekte ønske om å vite hvorfor løve mente det var mindre smittefarlig for henne å reise til Spania enn å feriere u Danmark og Tyskland, som var akkurat det hun sa.

Gammel 27-06-20, 11:20   #6
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Rett og slett fordi vi i Spania har vår egen leilighet og da kommer til å holde oss mye der, mens DK/Tyskland blir mer å farte rundt.

Gammel 27-06-20, 13:23   #7
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Rett og slett fordi vi i Spania har vår egen leilighet og da kommer til å holde oss mye der, mens DK/Tyskland blir mer å farte rundt.

Takk! Det var dette jeg lurte på. Vet du hvordan det er der dere har leilighet? Svigerinnen min har leilighet i Spania, og der er det vakter på stranden og veldig mye som er stengt per nå.

Gammel 27-06-20, 16:37   #8
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Standard

Takk! Det var dette jeg lurte på. Vet du hvordan det er der dere har leilighet? Svigerinnen min har leilighet i Spania, og der er det vakter på stranden og veldig mye som er stengt per nå.

Såvidt jeg har skjønt har det meste begynt å åpne igjen - dette er ikke langt fra Marbella. Det er nok vakter på stranden - greit nok at de passer på at folk holder avstand. Jeg håper og tror at det vil være ganske rolig og langt fra så mye turister som det pleier å være på den tiden.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:10.