|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Airbnb-tips i OsloDisse har vi såvidt kikket på. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Airbnb-tips i Oslo
Jeg har bare sett raskt på disse tre, og jeg synes spesielt de to første var noe jeg kunne valgt i forhold til hvor det ligger. Men alle tre er innafor i forhold til å være sentrale. Synes jeg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Airbnb-tips i OsloJeg ville foretrukket den første nær Bygdøy Allé, rolig og stilig strøk. Den neste er mest sentral, ligger mot Kirkeveien som er etter min mening svært trafikkert, men leiligheten har balkong mot bakgård. Og er den mest sentrale hvis dere vil besøke NRK og kanskje Frognerbadet. Sentralt nær t-bane og busser i alle retninger. Gåavstand til Akerselva og turstiene der som går ned til sentrum og opp til Frya badeplass på Kjelsås. Det er pes med bil på Majorstua, kanskje gateparkeringene bak NRK er roligere. Den siste ligger i sikkert eksotisk strøk for dere, midt på Grønland, nær Sørenga og den nye bydelen.
|
|
|
|
#4 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Airbnb-tips i OsloTre store leiligheter med p-plass som er ledig midt i juli. Den ene på Grünerløkka med p-plass i garasje. Det kan være bra.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|