|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du feiret 17. mai inne med besteforeldre i dag?
Eh jo, det er det i mange tilfeller. Jeg kommer ikke til å svare utfyllende i denne tråden på hvorfor du tar inni hampen feil, det har jeg og andre egentlig skrevet om tidligere i andre tråder. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
For himmelens skyld. Det er klart man må det med noen. Det er innlysende. Men ikke på langt nær med alle. Jeg vil igjen poengtere at mitt svar var en direkte kommentar til ett innlegg der det sies noe mer generelt om livskvalitet hos gamle. Jeg har aldri sagt «Alle besteforeldre kan treffes ute». Sist redigert av apan : 18-05-20 kl 22:44. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og hva så? Jeg skjønner ikke helt grunnen til å fortsette å påpeke dette, når det faktisk er greit i følge smittevernrådene å møtes inne. Da har folk ingenting med om det er helt nødvendig eller ikke. Man trenger ikke argument om verken ensomhet eller familiekrise for å forsvare å møtes inne, men hvis man er mest komfortabel med å møtes ute så fortsetter man jo med det.
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Jeg har skjønt at ingen forstår hva jeg mener så jeg tror rett og slett jeg gir opp å forklare det. Formuleringen hører hjemme i mitt første svar så jeg lar det bli med det. Sist redigert av apan : 18-05-20 kl 23:11. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|