Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-20, 13:07   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Nå ble jeg optimistisk. Aftenposten skriver i dag at Hellas mer eller mindre har unngått korona (144 døde med en befolkning på nærmere 11 millioner). Da tenker jeg at det kanskje kan bli Kreta-tur på meg i høst.

Gammel 06-05-20, 14:28   #2
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg leser på vg.no om Spanias åpning i fire faser, til slutt står det at grensene forventes å åpne i Oktober. Så nå har jeg en hytte på Hvaler i de samme ukene som bolig i Spania, regner med at sistnevnte kanselleres, flyttes til neste år.

Gammel 06-05-20, 16:05   #3
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Da tar vi sjansen og drar til Nord-Norge noen dager rundt St.Hans i begynnelsen av skoleferie. Veldig ønsket av ungene at vi drar og familien at vi kommer. Bestilt flybilletter med mulighet for avbestilling.

Huset som vi skulle leie på Malta i juli er avbestilt, men vi har fortsatt flybilletter med Lufthansa. De gir gratis ombooking, men bare til april 2021 foreløpig. Avventer litt med disse.

Blir det ingen utenlandstur i juli slik som det ser ut nå, så tenker vi at det blir biltur til Sørlandet og vestover mot Stavanger og Bergen. Sitter litt på gjerdet om jeg skal booke et par overnattinger eller vente.

Gammel 08-05-20, 08:39   #4
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Nå ble jeg optimistisk. Aftenposten skriver i dag at Hellas mer eller mindre har unngått korona (144 døde med en befolkning på nærmere 11 millioner). Da tenker jeg at det kanskje kan bli Kreta-tur på meg i høst.

Det er enkelte øyer som ikke har hatt smitte i det hele tatt. De har sittet innendørs i isolasjon. Skiathos har visst ingen tilfeller av Korona og de har fått lov til å gå ut igjen.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.