|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?Nå ble jeg optimistisk. Aftenposten skriver i dag at Hellas mer eller mindre har unngått korona (144 døde med en befolkning på nærmere 11 millioner). Da tenker jeg at det kanskje kan bli Kreta-tur på meg i høst.
|
|
|
|
#2 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?Jeg leser på vg.no om Spanias åpning i fire faser, til slutt står det at grensene forventes å åpne i Oktober. Så nå har jeg en hytte på Hvaler i de samme ukene som bolig i Spania, regner med at sistnevnte kanselleres, flyttes til neste år.
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?Da tar vi sjansen og drar til Nord-Norge noen dager rundt St.Hans i begynnelsen av skoleferie. Veldig ønsket av ungene at vi drar og familien at vi kommer. Bestilt flybilletter med mulighet for avbestilling.
|
|
|
#4 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?
Det er enkelte øyer som ikke har hatt smitte i det hele tatt. De har sittet innendørs i isolasjon. Skiathos har visst ingen tilfeller av Korona og de har fått lov til å gå ut igjen.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|