Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?
Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.
Jeg har avgangselev på både ungdomsskole og videregående så jeg håper de får noen uker sammen før sommerferien så de får avsluttet på en skikkelig måte.
Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.
Jeg tenker det samme for 7.klassingen min. De fleste har gått sammen i 7 år, mange også i barnehagen, og fra høsten skal de splittes og blandes med mange andre på en stor ungdomsskole.
Vi har avsluttere på både barneskole, ungdomsskole og VG3 i hus. Jeg håper virkelig de alle får komme tilbake på skolen og ha en avslutning sammen med medelevene. Jeg føler imidlertid aller mest på tredjeklassingen. Alt ryker i år og til høsten er de spredd for alle vinder.
Nå håper jeg vi snart kan si som Danmark at avgangselever må prioriteres og at eksamen er viktig. Jeg er medlem av Lektorlaget og i disse dager har jeg virkelig skjønt hvorfor jeg aldri kunne vært medlem av Utdanningsforbundet. Dessverre er det Utdanningsforbundet som er størst og blir hørt i media. Lektorlaget har vært tydlige på at de ønsker at muntlig eksamen skal avholdes. Jeg heier på dem, og jeg håper vi lar VG3 snart komme tilbake på skolen.