|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Håndklær og sengetøy - hvilke mengder?
Dette er det sikkert en del som reagerer på, men vi har i utgangspunktet nesten ingenting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
~~~~~~~
|
Jeg syntes det er kjempeflott sånn som dere har det. For her er det unødvendig overflod. Når man har mye, blir det heller ikke brukt, det blir stuet inn i skuffer og skap, gjemt og glemt.
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Håndklær og sengetøy - hvilke mengder?Våre sengetøy blir slitt. God kvalitet eller ei. På et eller annet tidspunkt blir de ødelagt. Men det er nok fordi vi bruker det på den måten vi gjør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Hva med overnattingsgjester? Eller reiser på hyttetur hvor dere må ha med sengetøy?
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Har aldri overnattingsgjester. Har ikke plass til det heller. Hvis så skulle skje, så kan vi låne. Har uansett ikke noen ekstra dyne. Ikke har vi oppbevaringsplass til det heller. I krise får vi bruke en sovepose eller noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Skjønner. Her har barna overnattingsgjester støtt, så det er gjerne behov for både to og tre ekstra sengesett i helgene. Egen hytte har vi ikke, men det hender jo vi blir invitert med på tur, og da er det ofte ønske om at vi skal ha med eget sengetøy. Soveposer funker jo da, selvsagt, men vi liker bedre å sove i sengetøy.
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Håndklær og sengetøy - hvilke mengder?Ja, jeg er heller ikke glad i sovepose, og jeg har ingen heller. Men vi har til nå ikke blitt invitert mer enn et par ganger på hytter hvor vi må ta med sengetøy. Vi skulle nok fått låne sengetøy av foreldrene mine. De har stor plass og moren min tar vare på alt mulig... |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|